LamanUtamaOrganizerMamaBank ArtikelProduk

Pam oh Pam...

Sejak bergelar breastfeeding momma ni, hobi baru adalah mengepam =) I LIKE ! macam orang dah kena candu. ketagih pun ada. itu yang setiap 2jam mesti nak buat projek mega ( mega la sangat..kadang2 ciput je hasilnye..he3 )
Dulu masa awal2 lepas memberanakkan sakinah, agak kemaruk jugak beli pam. sampai orang kata " Ko ni ape keje beli pam je.." . ha3
1st pam.. S3 ( S3 di hatiku..)


Dari kiri : pam s3 ( eletrik ), handy pump spectra ( manual..macam pistol design nya )


Spectra 3 yang terchenta
Bunyi nye sopan jerr..Hasil pun masyuk je..lagi2 double pumping..menjimatkan masa.


 3rd pump : Avent manual..
disebabkan terpengaruh dengan testi membe, sambar lah satu avent manual ni. 1st trial je dapat 4 oz..masyukkk..siapa x terlompat di buatnya..ha3 terus jatuh cinta.walaupun manual.
special design : ada  cushion massager. fungsi dia mcm mengurut cik B kita. 2 yg meriah je susu keluar.
yang pam ni memang sangat berguna masa attend meeting @ dalam van jabatan @ semasa kesesakan jalanraya. pam je!! =)


3rd : medela freestyle..kali ni taubat dah nak beli pam..taubat nasuha dah. ha3 cukuplah medela fs yang beribu-riban ni . ini lah yang paling sesuai untuk MK nak ke sana sini menjadi mengepam yang tegar ^-^
Memang best!  best yang pertama sbb medela fs ni mobile pam. so boleh ke sana-sini sambil mengepam. pernah  pam masa membeli-belah di Jaya Jusco..pakai shawl,pastu pamlah. seronoknya temann.
best yang kedua sebab dia ada 'let down reflax'..LDR ni adalah rangsangan untuk mengeluarkan susu. bila LDR ni akan terasa penuh je breast, kemudian susu pun akan keluar.
sucking nye memang  macam baby. bila tengah pam, susu dah x keluar, tekan je button LDR. nanti keluar balik susu. so amazingggg...=)


medela fs special diterbangkan direct from US. riuh sekampung, parcel dari US sampai ha3 
ingatkan posmen US berambut perang,bermata biru yang datang hantar depan pintu. rupanya mamat melayu. ha3

Alhamdulillah juga sebab semua pam yang sebelum ini jadi khazanah berharga MK telah pun beralih tangan. already sold to the new owner..semoga mereka akan berkhidmat dengan amat cemerlang kpd tuan2 mereka yang baru sebagaimana mereka berkhidmat dgn cemerlang sekali dgn MK. I LOVE U ALL, My Dear !! Kamu amat berharga dan bermakna dlm hidupku. MUahhhhhhh...

2 comments:

  1. oit, cam kenal je kotak lawa tuh. haha

    ReplyDelete
  2. lawa sangatsssss..ha3 simpan lg kotak tu..nak jd kan sbg eksibit,brg dr oversea muahaha

    ReplyDelete