LamanUtamaOrganizerMamaBank ArtikelProduk

Di akhbar Harian Metro : Glamor beri anak susu ibu

Sewaktu saya berada di wad, berderu mesej masuk telefon bimbit saya memaklumkan bahawa telah keluar artikel penyusuan di akhbar yang turut memuatkan gambar dan kenyataan saya.
Sungguh saya berada di dalam wad, tidak tahu apa2 berita, melainkan adanya insan2 yang sentiasa mendoakan dan tidak melupakan saya untuk memberitahu saya..
terima kasih kalian di atas kasih dan ingatan kalian yang suci itu... salam peluk cium buat kalian...

Temuramah ini telah berlangsung pada Karnival Sambutan Minggu Penyusuan Susu Ibu Peringkat WPKL & Putrajaya di Perpustakaan Negara pada 14 Julai 2012.



uploaded by Mimi Zafran
tqvm mimi...

cerita lanjut boleh di dapatkan disini...

Terima kasih tak terhingga buat wartawan, Cik Puan Rosmaliana Aida Mohd Adnan yang sungguh lembut dan penuh kesantunannya dan sahabat jurugambar beliau. maaf kerana tidak sempat untuk menerumah sahabat jurugambar anda ...


2 comments:

  1. wow... mmg susu ibu glamor pun.. :D

    ReplyDelete
  2. metro bila ni sis? adui terlpas sudah..susu ibu mmg hebat!!

    ReplyDelete