LamanUtamaOrganizerMamaBank ArtikelProduk

UPDATE : Sakinah di masukkan wad

saya terpaksa bercuti dari memblogging untuk 2 hari kerana menguruskan sakinah di wad.
sakinah warded pd 22/9 sehingga 24/9.
actually sakinah dah demam since hari selasa (20/9) lagi. saya cuma bagi dia ubat bontot dan lap badannye 1-2jam sekali.
pada hari ke-3 demam, sakinah mula taknak makan & minum. bila bawa ke klinik, doktor kata tonsilitis ( baca di sini tentang tonsilitis ) .lepas dpt consultation dari doktor2 di opis suami, saya pun bawak sakinah terus ke Ampang Puteri untuk warded. bimbang dia dehydrated plak sebab tak makan & minum. yeay, kami warded!! ( ayat psiko beb )
Dr.Lim, PAED specialist kata tekak dia ada nanah sikit dan mild bronkitis infection..waduhhh..itu sebab dia x mau makan. 2 hari kitorang berdua berkampung kat sana. asal celik je, tengok dinding..siling..lantai..katil..almari..bilik air..tv..( x cukup psiko kah begini uwaaa ). nak bersiar2, menziarah wad ke wad ( ceh, ada hati nk menyibuk kt bilik orang..x reti maluu doww !), berjalan2 ke lobi beli jajan..MEMANG TAK DAPEK ye! sebab sakinah on drip. walaupun tv ada, tp jujur la saya kata..x reti tgk tv. sebab rumah saya mmg takde tv hu3




apabila sakinah suka merentap dripnyer


kesudahan kepada rentap-merentap..dah berdarah.pening nak tengok oii

  

nebulizer..untuk mencairkan kahak sakinah.sebab dia ada mild bronkitis infection


ini tanggungjawab saya apabila sakinah tidak mahu minum susu disebabkan tonsilitis





No comments:

Post a Comment