LamanUtamaOrganizerMamaBank ArtikelProduk

Medela Freestyle meragam

Sudah lama saya tidak menggunakan Medela Freestyle ( selepas ini disebut Medela FS ) selepas saya mengandung 1 bulan lebih. Jadi Medela FS saya tersimpan elok2 dalam beg. apakan dayaku...
Saya cuma khuatir bilamana ia tidak digunakan lama sebab saya pengguna pam yang dikategorikan sebagai 'heavy duty'. Jadi saya sungguh takut pam tu akan menerima kejutan. Tiba2 tidak digunakan...


Jadi saya amat beruntung mempunyai pengguna2 sementara yang dapat memanfaatkan si jantung hati saya itu... Terima kasih kepada kakak ipar saya, K.Aisah yang menggunakannya apabila dia pulang mengikuti kelas di Semenanjung dan sahabat seperjuangan saya, Cik Zilal yang teruja memakai pam sepanjang berkursus di Terengganu itu walaupun baterinya agak menghampakan hu3 bateri Medela FS nampaknya perlu ditukar baru... sudah tidak dapat berfungsi sepenuhnya. hanya mengharapkan sambungan ke soket elektrik sahaja. saya benar2 mohon maaf di atas kekurangan itu....
Semalam, pam Medela FS kembali semula ke tangan saya untuk bertukar pengguna pula. Kakak ipar saya memerlukannya untuk 2-3 minggu depan. semoga cik buah hatiku dapat berbakti kepada orang lain ye....



Cik Zilal memulangkannya bersama kad nama yang sungguh membanggakan saya...* awak wanita hebat*
Terima kasih tak terhingga jua pada Cik Zilal yang telah berhati mulia memasukkan 'sesuatu' yang amat membuat saya terkejut dan terharu di dalam beg Medela FS tu.
semoga Allah memurahkan rezeki Cik Zilal dan keluarga...


Zilal Saari
Lactation Counselor
PhD student ( Fiqh Science & Technology ) UTM
emel : zilalsaari@gmail.com
facebook : Zilal Saari
Area of study : Breastfeeding, Induced Lactation for Adopted Babies ( in Fiqh Perspective )
Services : Breastfeeding Counselling & Advice, Mother to mother support
* kepada ibu2 yang menyusukan anak angkat, mohon jasa baik kalian kiranya dapat berkongsi kisah perjalanan penyusuan kalian pada Cik Zilal...Semoga Allah membalas usaha mulia kalian...ameen*

* NOTA : terima kasih tak terhingga juga buat suami saya, Abu Khawlah yang selalu menyokong saya dalam berbakti pada insan2 lain. Semoga Allah meluaskan rahmat dan barkahnya ke atasmu.... *cinta*



No comments:

Post a Comment