LamanUtamaOrganizerMamaBank ArtikelProduk

mari membentuk anak2 yang soleh dari ibubapa yang soleh...

tangan saya di wajibkan untuk terus cari dan menggeledah tentang Islamic Parenting.
saya bukan ibu yang hebat tapi saya mahu MENJADI IBU YANG HEBAT.
itu cita2 saya. tak mengapa x kesampaian asal saya pernah bercita2 tentangnya. daripada kita tidak pernah bercita2 dengannya.

pencarian hari ini, suka dan amat teruja untuk saya kongsikan dan simpan dlm khazanah berharga dlm blog ini untuk dijadikan rujukan saya dan suami juga panduan buat ibubapa yang lain.

anda ingin anak anda mendampingi Quran ?
anda ingin anak anda akrab dengan Quran ?
anda ingin anak anda menjadi Quran bergerak ?

catatannya ada di sini http://www.darwishndarwisya.blogspot.com/.... blog yang amat mengkagumkan jiwa saya..

No comments:

Post a Comment