Konvensyen KIK DBKL : Anugerah Datuk Bandar

saya ni tidaklah handal sangat dalam Kumpulan Inovasi & Kreatif. tahun nilah saya baru dapat pendedahan mengenainya. Allah je tahu betapa sibuk, sesak nafasnye kami. macam2 nak kena buat. kena turun 'construction site' untuk buat projek ini. memang sungguh mencabar. tapi budak baru mcm saya ni, apelah sangat sumbangannya berbanding' taiko'2 dlm kumpulan saya. 'taiko'2 yang memang dah berpuluh tahun berkecimpung dengan KIK ( yang dulunya dikenali sebagai KMK-Kumpulan Meningkat Mutu Kerja ). bila menang, saya tumpang sorak juga he3
Kumpulan dari Jabatan Kesihatan ni memang orang dah bosan..sebab asyik2 derang je nak menang!  mana orang x marah ha3 ramai yang sempat pesan pada kami pada hari Konvensyen hari tu " baik korang xyah masuk Konvensyen tahun depan. kalau tidak, kami boikot KIK " ha3 dan 'taiko'2 saya ( yang ada 3 orang tu ) memang dah kata, tahun depan kita rehatlah dari masuk Konvensyen..dalam hati berbunga riang gak..boleh lepak2 ha3
untuk beberapa bulan ni, kami sedang merehatkan diri sementara menunggu surat panggilan ke Konvensyen KIK Peringkat Wilayah pada tahun hadapan. teruja ada, takut ada, malas ada, macam2 ada..hu3
apepun, untuk Kumpulan Sihat XIV..TAHNIAH!!




ahli2 kumpulan bergambar dengan Dr.Ahmad Zaidi (Timb.Pengarah Bahagian Kawalan Mutu Makanan & Penyakit Berjangkit ) & Dr.Hayati ( Timb.Pengarah Pengurusan Pentadbiran & Perubatan ) serta Pn.Fauziah dari JPSM

No comments:

Post a Comment