LamanUtamaOrganizerMamaBank ArtikelProduk

Memohon Sumbangan Ikhlas

Salam sahabat semua...
Dengan penuh rasa rendah diri, saya selaku tuan tanah blog ini , ingin memohon jasa baik kalian kiranya dapat memberi sedikit sumbangan semampu kalian ( tidak kisah walaupun RM1, kerana Allah tetap menghitung pahala kalian ) untuk membantu saya menampung kos pengajian lanjutan saya sebagai 'Lactation Counselor'  yang saya akan ikuti pada awal bulan Jun 2012 ini. Kos pengajian adalah bernilai RM2000 ( Yuran Pengajian dan pengangkutan )
Tujuan saya mengikuti pengajian ini adalah demi membolehkan saya melebar luaskan lagi ilmu penyusuan susu ibu dalam membantu ibu2 lain menjayakan penyusuan susu ibu.
Sumbangan tersebut boleh disalurkan ke akaun Maybank saya, Nor Aqilah Nor Kamaruddin 164258321137.
Semoga dengan bantuan dari sahabat2, akan mendapat ganjaran yang setimpalnya dari Allah dan menjadi pahala yang berterusan buat kalian kerana menyumbang kepada penyebaran ilmu yang bermanfaat buat ummah.
Terima kasih banyak, Jazakallahu khairan kathira...




Salam kasih & sayang,
Aqilah Zaidee

No comments:

Post a Comment