RING SLING

ring..ring..ring.. telefon berbunyi..ada haiwan dalam kesusahan..ada haiwan dalam kesusahan...

he3 xde kaitan dengan WONDER PET. sekadar iklan ..ngeee...

pertama kali dengar RING SLING, terus skrin di kepala otak menunjukkan orang Myanmar, indon..kendong anak. x terpikir pun nak beli sebab tengok macam kelakar. kang x pasal ada yang panggil "Mba...,Neng..Nong  ( marah YB Nong Chik he3 )"

Tp lepas jumpa Chin Nee ( owner of da Mama Patch )..memang berhantu la amoi itu. sekali dia buat demo real punya dengan menggunakan Sakinah, terus meredhakan duit keluar dari kocek hu3 ( sampai hati u Chin Nee..i datang mau beli Cloth pad je, tp u racun sama i lorr..itu ring sling pun i TERbeli..balik rumah i kumpul RM1 tiap2 hari woo mau ganti itu wang beli RS ha3


sedang bf KS yang sedang berusia 3bulan




ketika angkut KS pergi bekerja di hari minggu. KS berumur 4 bulan. naik LRT orang asyik usha je..glamer makkk ha3



gaya KS dlm ring sling. 


macam dah gaya mak dan anak kanggaroo ha3


KS memang lena tido dlm RS. masa ni shopping di SOGO





KS tengah lena dibuai mimpi dalam RS. Mk dah mcm pokok krismas orang kata. siap gantung kipas bagai. 
( posisi KS ni kurang sempurna lagi. sepatutnya di tinggikan kedudukan KS sebaris dgn pusat spy MK x sakit belakang. masih di peringkat pembelajaran lagi..=) )

betapa bestnye RS. I LIKE!!!

No comments:

Post a Comment