LamanUtamaOrganizerMamaBank ArtikelProduk

Program 'Seni Penyusuan Susu Ibu bagi Wanita Bekerjaya'

Alhamdulillah...kertas kerja saya sudah pun diluluskan untukmelaksanakan program ini. walaupun Ketua Unit saya pada mulanya kurang menyokong.. tapi Pengarah Jabatan Kesihatan DBKL,Dr.Sallehuddin amat menyokong penuh!! terima kasih doc.
saya tidak mempunyai hidden agenda utk program ini. saya cuma ingin membantu ibu2 khususnya kakitangan DBKL untuk menjayakan penyusuan susu ibu walaupun mereka bekerja. kerana matlamat saya, biar semua ibu yang bekerjaya ini berjaya dalam karier, juga dalam rumahtangga!
tak sabar untuk menunggu 24 november ini walaupun terselit perasaan gemuruh. kerana ini adalah program pertama yang saya buat untuk unit saya dan merupakan program yang pertama untuk DBKL! 



di antara modul yang telah disusun. 

alhamdulillah setakat ini penyertaan memberangsangkan dan yang amat saya kagum adalah semangat dari staff lelaki yang sanggup nak sertai. nampaknya, lelaki sekarang sudah mula membuka mata tentang penyusuan susu ibu. mudah2an mereka akan menjadi penyokong yang terbaik untuk isteri2 mereka.
alhamdulillah.syukur kepadaMu Ya Allah.

8 comments:

  1. bagusnya kalau ade program mcmni kat tempat saye (perak, ipoh)..kami kat utara ni agak susah nak dpt informasi ttg bf ni..saye mase bersalin time keje kat s alam, jd byk program boleh join..tp lepas arwah suami meninggal (bby umur 6 bln0 sy pindah ke utara (taiping, perak). terasa sgt bezanye.. :-(

    ReplyDelete
  2. pengisian yang menarik dan penuh informasi..moga-moga info berkenaan dapat dikongsikan dengan ibu-ibu yang tidak dapat menyertainya.

    ReplyDelete
  3. insyallah saya akan usahakan untuk kongsi juga dgn ibu2 yang lain. saya akan cuba mohon bantuan dari jabatan saya untuk merakamkan semua taklimat..mudah2an =)

    ReplyDelete
  4. salam...boleh x emailkan sy contoh kertas keje awak? sbb adik tgh wat assignment pasal penyusuan susu ibu..really need ur help.. atyadnan@gmail.com

    ReplyDelete
  5. salam..jika bole sy nak dapatkan contoh kertas keje awak sekali? jika masih ada simpanan sbb sy sedang buat kertas keja yg bertajuk persepsi penyusuan susu badan dikalangan ibu bekerja.

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum wbt kpd cik Dyda..
    mohon emelnya untuk di kongsi kertas kerja berkenaan. Saya akan cuba usahakan untuk mengemel secepat mungkin kerana dokumnen terbabit ada di OC saya di pejabat sedangkan saya masih lagi bercuti tanpa gaji..
    terima kasih

    ReplyDelete
  7. wsalam..emel sy dydacactus@gmail.com

    ReplyDelete