LamanUtamaOrganizerMamaBank ArtikelProduk

Natural Parenting

untuk seminggu ni, saya memang teruja lagi terpesona membaca blog kak Farah Farhan berkenaan natural parenting..
i`m proud of u, k.farah..
rupanya...
Cloth Diaper yang saya pakaikan pada Sakinah,
Susu ibu yang saya berikan pada Sakinah
ring Sling yang saya kendongkan sakinah
Solid food yang saya buatkan untuk sakinah...
semuanya adalah konsep NATURAL PARENTING..
tidak sedar nye saya tentang itu.( jahil kan...)
rupanya, saya dah masuk dalam bakul NP tapi belum masuk ke dlm sgt.
jadi saya sekarang ini sedang menggali ilmu tentang NP ini supaya saya dapat aplikasikan buat anak2 saya.



penyusuan sakinah dengan susu ibu


we`re cute 'kanggaroo' he3



gaya zebrakah ini? ( zebra`s CD )

saya akan teruskan berkongsi tentang keterujaan tentang NP...tungguuuu *wink*

** sentiasa teruja mahu pulang ke rumah kerana Aisy Darwisyah ( anak buah yg berumur 1 tahun lebih ) dan Khawlah Sakinah sedang menunggu saya untuk bermain bersama. semalam kami bermain membuat kapal kertas dan mengapungkan kapal di atas air..mereka sungguh teruja terutama Darwisyah.nantikan permainan untuk hari ini pula ye...jeng..jeng..

No comments:

Post a Comment