Ke Temasik...

Temasik??
Siapa buta sejarah? siapa celik sejarah? kui3
Teka..teka...
Singapura la ...( mcm pandai sgt sejarah org yang bercakap nih ha3 )
1st tym dlm hidup kami suami isteri ke luar negara..1st tym beb!! 
itu yang pergi buat passport pun jakun semacam.
masuk Tambak Johor, Woodlands pun berdag dig dug dada kitorang...
tengok minah2,mamat2 kastam Singapore mcm tengok transformers je.. +D
kita zaasss la gambar kami kat sana.. =)



inilah asbab utamanya kami ke Temasek... aisha`s wedding..
al-kaff and al-sagoff..


Di temasek kami bertemu setelah 10 tahun terpisah..Jejak kasih...kak Tn.Fatimah Al-Juffri


Pengantin yang sungguh canteq,romantik, sporting...



kitorang menginap di sini...


bersih je rumput derang..nak bergolek hindustan pun boleh..




teruja dengan candies yang berterabur di awanan... sekitar Universal studios..


kitorang tak mampu nak masuk..pintu gerbang pun jadilahh...


di Ochard road..bf di tepi jalan..layann jelah..


milk on the go..dalam MRT..


we`re happy family...


pusat kasino terbesar kat belakang tu..mcm kapal terapung.projek genting nih..

No comments:

Post a Comment