LamanUtamaOrganizerMamaBank ArtikelProduk

asben ku jejaka bling-bling

* geli jap baca entry ni muahaha*


malam tadi asben saya ada event opis dia utk warga Jabatan Kesihatan WPKL & Putrajaya bersempena dgn pertukaran pengarahnya.
tema majlis adalah bling-bling 
memula nak citer yang x puas hati dulu... nak luahkan sebakul kt u, my asben!
saya dah dengar pasal majlis dan tema bling-bling ni dah lama sebenarnya. tapi saya x amik pusing sgt.
lantak korang lah..dah la x ajak haku ( aii pun nak glamer jugerr muahahaha )
tup..tup...pagi semalam, my asben dok bising. bos dia yang GLAM itu dah memetirkan ( suara doktor dia ni mcm petir ha3 ) suaranya bila taw yang asben saya xde baju lagi. ( petirkan aje si zaidi ni! I Like lah Dr.Ummi ha3)
saya pun dgn kasihan dan simpati lg baik hati lagi mithali ( ha3 apekah ayat penegasan ini ??? ), amik lah half day. pergi serang Sg.Wang Plaza. yang asben ni dok call suruh pergi awal sikit bershopping. takut nanti x dan ( dia ingat ini isteri dia keje ngn kompeni dia ke hape )
jalan punya jalan...carik punya carik..keluar masuk kedai..
akhirnya....
ketemu jugak!! Allah permudahkan juga urusan isteri yg baik ini ( sila muntahkan diri anda utk statement ini ha3 )
saya beli baju bling2, spek mata bling2, topi bling2, tie bling2..hamek ko!! nak bling-bling sangat!! ha3
pd mulanya, asben suruh beli spek mata dgn baju je. tp idea saya pulak mencurah2 nak belikan aksesori tambahan pulak. total harga RM105 semuanya.. sungguh x sangka juga.sebab asben bg bajet RM200. ( nak pow baki RM100 pun x bagi huh! )
dah habis semua, baru terasa pedih perut x makan dr pagi. singgah Subway, makan Subway Club.
suami saya blk rumah, then dia cuba pakai..sendat nyerr baju tu..
asben saya kata ' dah mcm gay dah ni ' ha3 korang  taw apa terjadi pd saya??
gelak guling2 sebab tgk baju itu macam dah me'nangka-busukkan' suami. nak pecah hati dibuatnya ( sebab gelak dlm hati ) ha3


bila dah malam, saya dpt sms dari Dr.Ummi ( bos asben )
" Qilahhhh...stylist cool abis!! I likeeee! wpun x menang,dia still JUARA bg vektor"
( tym doc htr sms ni, keputusan belum keluar lg )


asben sms plak..
"Wah!! bedegang2 sume org puji. doc umi siap puji syg melambung2 lg pandai pilihkan"
hati saya macam ada taman bunga...


x sangka blh jd mcm ni. mungkin keikhlasan isteri  mithali yang membeli terpancar pada pakaian yang dipakai ( ha3 muntah lagi sedulang )
tp saya rasa kalau semua org betul2 meng-glamerkan diri,blh kalah jugak asben saya. idokk lerr style mana pun..ha3
anyway, tahniah buat si jejaka bling2 di atas kemenangan pakaian tercantik.
tahun depan, kita gondol lagi anugerah itu he3



ini kerr yg dikata juara itu??? x mcm artis ponn


*nota kaki : ayat rock yg digunakan hanyalah untuk menyedapkan penulisan semata2.kami mmg suami isteri yang sengal-bengal ha3

No comments:

Post a Comment