LamanUtamaOrganizerMamaBank ArtikelProduk

Rindu ini seperti mahu membunuhku...

*entry luahan perasaan*


hari sudah pukul 12.33 am. mata tak dapat terlelap. saya rindukan seseorang..
teman sekatil saya. teman bergaduh saya. teman berborak saya. teman bermesra saya..
seperti dilamun cinta..owh dahsyatnya perasaan ini.. menanti panggilan si dia ibarat menanti rombongan masuk meminang ( wah, betapa hebatnya penantian ini )
saya nak Suzaidi saya!! 
Suzaidi yang selalu memanjakan saya dgn kata2nye 
Suzaidi yg suka memujuk saya
Suzaidi yang suka beromantika de amor


mari kita bercinta selepas kahwin!!



Ya Allah kau perteguhkanlah cinta kami dan Kau sentiasa mekarkan perasaan cinta ini sehingga ke syurga... Jadikanlah tautan cinta kami ini adalah tautan cinta keranaMu, Ya Allah.

No comments:

Post a Comment