LamanUtamaOrganizerMamaBank ArtikelProduk

BLOG BERWAJAH BARU



tidak dapat digambarkan perasaan ini apabila designer saya yang tersayang sis Rubina Yunal menyiapkan kerja2 me-renovate blog saya. 
ohh jatuh cinta, jatuh hati, jatuh dari kerusi..
walaupun ia mengambil masa yang agak panjang namun pada saya ia bukan masalah kerana suami saya mengajar, kita jangan desak orang untuk menyegerakan tugasnya. nanti kerja jadi cincai, kita jugak yang x suka. so dengan rasa kesabaran yang ada secubit ni, saya tahankan keterujaan untuk melihat hasil titik peluh, idea dari designer ku kesayangannnnn =)
untuk Sis Rubina Yunal, 
terima kasih tak terhingga atas kepayahan dan kesukaran sis untuk membuat yang terbaik.. akulah pencinta artwork mu ngehehe 
untuk siapa2 yang berkenan dengan hasil tangan akak kita sorang ni, nanti korang roger je dia..
klik je link 25rdesignsetc.
cuma schedule dia memang pack, jadi kena ambil kupon giliran ye =P
thanks a lot
dan welcome to all readers...
i love u all!!

2 comments:

  1. Salam sis, tabarakallah.. terima kasih sbb sudi jadi pencinta artwork akak. Bukan ramai yang pandai appreciate kerja seni ni. And thank you for being such a wonderful client yang sangatlah penyabar & very understanding :) Yang baik datang dari Allah semata-mata. Apapun nak mintak maaf jugaklah sebab ambil masa yg lama utk siapkan benda ni, cuma harapnya berbaloi-baloi la dengan modal yang dah dikeluarkan yeh? Mintak maaf jugak kalau ada sebarang kekurangan di mana-mana. Apa-apahal contact je akak ok? Take care & semoga Allah sentiasa merahmati sis sekeluarga, ameen.

    ReplyDelete
  2. nice artwork! tertarik org nk baca..:)
    tahniah buat empunya blog dan designer nyer ..:))

    ReplyDelete