Sejarah Tercipta

sebenarnya melonjak2 nak tulis entry ni..sebab teruja sangat.
selama 26tahun duduk di muka bumi ini, saya x pernah berkaraoke. saya hanya penyanyi jamban! itupun bukan selalu menyanyi dalam jamban.sebab macam x syokk dok dalam jamban lama2. baik berangan dalam jamban berbanding menyanyi dengan memegang shampu sebagai mikrofon ha3
masa mula2 kawen memang pelik juga dengan asben yang suka berkarokss ( dibaca : karaoke ). saya rasa macam entah hape2. mungkin kerana saya budak SUCI MURNI *tadah baju sebelum muntah anda bersepah di lantai*
tapi asben tidaklah berkaroks setiap bulan.ada masa2 dia lah.
jadi bila saya ckp kat asben, jomlah berkaroks ( padahal saya pun x tahu ape motif saya cakap mcm tu.. )
asben pun bawak saya g karoks berdua. orang hot bercintalah katekan..
uhhh jakunnye saya. bila saya masuk kt FACEKARA tu, saya dengar suara2 sumbang ( heh!! x sedapnye suara derang )
1st tym karoks, lagi2 depan suami..memang MALU!!! SEGAN GILERR.. rasa nak cakap " abg, tempat kita kt dlm jamban je yg sesuai. jom balik!! " tapi x tercakap pun sebab asben dah bayar semua.
takes tym juga saya nak hilangkan segan tu.
tapi serius..SUARA SAYA X SEDAP LANGSUNG!! tadi mengutuk orang sangat..suara ko pun sama.dah la nyanyi salah rentak ha3
bile dengar asben menyanyi, dalam hati berbangga..sedapnye..napelah dia x mendodoikan aku tiap2 malam ha3 * lebih sudaaa*
bila part berduet, lagi lah segan. sebab mcm Ramli Sarip dgn pompuan tercekik tongkol jagung ha3
asben saya kata, tips utk suara sedap..baca Al-Quran perlu tertib mengikut tajwid. sebab bacaan Al-Quran sempurna membiasakan kita untuk mengawal pernafasan.
tetiba rasa menyesal pula sebab dulu selalu merungut asben baca Al-Quran lambat sangat hu3
apepun, saya enjoy dengan kenangan ini..thanks a lot my hubby..



encik hubby tengah buat lecture mcm mana nak pilih lagu


dia tengah layan lagu dia..




ni lagu dia..lagu aizat..terasa mcm aizat menyanyi ngn kitorang semalam he3


gaya je lebih.bila menyanyi, semua terabur ha3 asalkan cool..


"giliran sayang pulak"..tengah berduet lah ni.





mcm biasalah..sambil karoks, sambil mengepam ha3

No comments:

Post a Comment